vrijdag 1 maart 2013

Weer iets moois gemaakt van mijn vierkantjes!

9 vierkantjes uitgezocht uit de vierkantjes, die ik nog te verwerken heb..
en hier een kussentje van gemaakt..
Een tijd geleden maakte ik een kussen van Monique's vierkantjes en
die blijf ik zó mooi vinden:)
Had weer zin om een mooi kussen te maken!
En... ik vínd het kussen mooi geworden!
Dus.. weer wat vierkantjes verwerkt!
Er zijn nog ruim 50 vierkantjes over!
Wat zou het volgende wezen wat ik van mijn vierkantjes ga maken?
 

17 opmerkingen:

Maaks-Els zei

Heel mooi!

Anoniem zei

een tas
een vest
ha ha ha

wat gaaaaaaf ♥♥ vind deze kleuren combi ook weer heel erg mooi

lieve groet jenneke

Monique van den Berg zei

Oh, dat kussen is ook heel mooi. Leuke kleurencombinatie en natuurlijk prachtige vierkantjes.

Geen idee wat je met de rest van de vierkantjes gaat haken maar ben wel benieuwd.

Groetjes en fijn weekend,
Monique

Ingrid zei

Wat supermooi gehaakt zeg!
Jij hebt echt een hele mooie hand voor het haken.
Uhmmm... dat klinkt een beetje gek. Ik hoop dat je mij begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben benieuwd naar je volgende creaties!
Succes!

Groetjes Ingrid.

vee zei

Schitterend gewoon

monique zei

Echt heel erg mooi geworden weer!
Groetjes monique

Monique zei

Wat ziet dat er leuk uit. Begint het toch wel weer te kriebelen om granny's te haken

Betsy zei

Mooi, zo'n kussen. Het is toch wel superleuk, al die granny's. Ik ben benieuwd naar wat je nog er nog meer van gaat maken.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Miriam de Vries zei

Wauw..... wat prachtig!!!! Een waar kunstwerkje geworden!

Lieve groet en een fijn weekend verder,

Miriam
www.tbezigebijtje.blogspot.nl

ANNA zei

Erg leuk met die kleurtjes en verschillende patroontjes.
Ook ik ben nieuwsgierig wat het volgende project zal zijn.

Jouw blog is een hele bibliotheek
geworden!

Kreatieve groeten van Anna.

http://annashaakwerk.blogspot.nl

mery,s maaksels zei

zijn zeker mooi lekker fleurig , je sprei is ook heeeeeeeel moooooooooooi geworden gr mery

Elizabeth zei

Mooi en evenwichtig qua kleurgebruik..., echt een schitterend kussen!

groetjes, Elizabeth

Preeti zei

Lovely squares., :) followed your link from Annemarie's party

Ateljee de Kraal zei

Alless is prachtig geworden, alle kleuren vind ik schitterend, je hebt eer van je werk hoor,
groetjes

Haken en meer.... zei

Super is deze ook...meid.

Unknown zei

wat mooi creaties.
mooie blog

Szydełkowe czary-mary zei

SUPER poduszki